…..Artėjant žiemos šventėms, vis dažniau namuose ir grupėse juntama kalėdinė nuotaika. Tačiau šiemet priešmokyklinio ugdymo grupės vaikai į pasiruošimą šventėms pažvelgė ne tik kūrybiškai, bet ir atsakingai. Mažieji dalyvavo nuotolinėje pamokoje „Eglučių sezonas atidarytas. Kokią eglutę pasipuošime šiemet?“, kurią organizavo „Ekonovus“ ,,Tvarumo akademija“.
…..Pagrindinis pamokos tikslas – supažindinti vaikus su atsakingu Kalėdų šventimu ir paskatinti rinktis aplinkai draugiškas alternatyvas. Vaikai aktyviai svarstė amžiną klausimą: kuri eglutė geriausia – natūrali, dirbtinė ar visiškai alternatyvi?
…..Akademijos lektorius paprastais pavyzdžiais paaiškino: apie gyvą eglutę – kaip rūpintis vazone augančiu medeliu, kad pavasarį būtų galima jį pasodinti lauke; apie „žaliąsias“ idėjas – kaip iš antrinių žaliavų ar gamtinių medžiagų susikurti unikalią, tvariai puoštą šventinę kompoziciją; apie rūšiavimą – kur dėti netinkamais tapusius kalėdinius papuošimus ar sudegusias lemputes, kad šventės nepakenktų gamtai.
…..Pamoka tapo puikia paskata imtis kūrybinės veiklos grupėje, o vaikai ją atliko su dideliu noru ir susidomėjimu. Priešmokyklinukai sužinojo, kad seni popieriaus likučiai, sagos ar nebenaudojamos antrinės žaliavos gali virsti nuostabiais, originaliais kalėdiniais papuošimais, taip prisidedant prie atliekų mažinimo.
















