Mažųjų ugdytinių tvarumo pamokos: „Kokią eglutę pasipuošime šiemet?“

…..Artėjant žiemos šventėms, vis dažniau namuose ir grupėse juntama kalėdinė nuotaika. Tačiau šiemet priešmokyklinio ugdymo grupės vaikai į pasiruošimą šventėms pažvelgė ne tik kūrybiškai, bet ir atsakingai. Mažieji dalyvavo nuotolinėje pamokoje „Eglučių sezonas atidarytas. Kokią eglutę pasipuošime šiemet?“, kurią organizavo „Ekonovus“ ,,Tvarumo akademija“.
…..Pagrindinis pamokos tikslas – supažindinti vaikus su atsakingu Kalėdų šventimu ir paskatinti rinktis aplinkai draugiškas alternatyvas. Vaikai aktyviai svarstė amžiną klausimą: kuri eglutė geriausia – natūrali, dirbtinė ar visiškai alternatyvi?
…..Akademijos lektorius paprastais pavyzdžiais paaiškino: apie gyvą eglutę – kaip rūpintis vazone augančiu medeliu, kad pavasarį būtų galima jį pasodinti lauke; apie „žaliąsias“ idėjas – kaip iš antrinių žaliavų ar gamtinių medžiagų susikurti unikalią, tvariai puoštą šventinę kompoziciją; apie rūšiavimą – kur dėti netinkamais tapusius kalėdinius papuošimus ar sudegusias lemputes, kad šventės nepakenktų gamtai.
…..Pamoka tapo puikia paskata imtis kūrybinės veiklos grupėje, o vaikai ją atliko su dideliu noru ir susidomėjimu. Priešmokyklinukai sužinojo, kad seni popieriaus likučiai, sagos ar nebenaudojamos antrinės žaliavos gali virsti nuostabiais, originaliais kalėdiniais papuošimais, taip prisidedant prie atliekų mažinimo.
 
Priešmokyklinio ugdymo vyresnioji mokytoja Irina Daugvilienė
Skip to content