STEAM – ROBOTIKOS UŽSIĖMIMAI

…..Iš pirmo žvilgsnio atrodo, jog robotika mažai susijusi su mūsų kasdienybe, ir tai tikrai nėra ta sritis, kuriai reikėtų skirti daug dėmesio, bet iš tiesų robotika nėra tik apie robotus. Robotika yra verta dėmesio dėl įgūdžių, kuriuos lavina robotukų kūrimas ir programavimas, o ir, žvelgiant į ateities perspektyvą, kas žino, gal robotus greitai sutiksime gatvėje?  Tai disciplina, kuri apima šiuos mokslus: informacines technologijas, inžineriją bei programavimą. 
…..Gegužės 30 dieną, panaudojus mokinio Kultūros paso lėšas, vyko robotikos užsiėmimai pirmos, antros ir septintos klasių mokiniams. Mokiniai, konstruodami įvairius robotus, ne tik susipažino su programavimu ir konstravimu, bet ir patobulino loginio mąstymo, mokėjimo susikaupti, tikslų įgyvendinimo įgūdžius. Užsiėmimų metu buvo įgyvendintos kūrybiškumo, asmeninės, mokėjimo mokytis kompetencijos.
…..Pradinukai dalyvavo edukaciniuose  užsiėmimuose ,,Jaunojo išradėjo kelionė“, o septintokai –  ,,Ateities architektūra: robotai Marse“. Edukacijų metu mūsų mokiniai, kurdami išmaniuosius robotus, įsijautė į išradėjų, architektų, inžinierių, programuotojų vaidmenis. Mokėsi naudotis kompiuterinėmis programomis, o, dalyvaudami robotų varžybose, pristatyti savo robotus draugams.
…..Didžiausią įspūdį robotikos užsiėmimai paliko pirmokėliams. Jie žengė pirmuosius žingsnius programavimo link: naudodamiesi kompiuterinėmis programomis, kūrė savo robotus, vėliau lenktyniavo tarpusavyje su savo sukurtais robotais. Užsiėmimai labai patiko ir antrokams. Susidomėjimas buvo toks didelis, kad net keletas mokinių išsakė norą dalyvauti robotikos stovykloje. Daugelis septintokų pirmą kartą dalyvavo panašaus pobūdžio veiklose, todėl buvo miela žiūrėti, kaip visi mokiniai susikaupę studijavo kompiuterines programas ir kūrė savo robotus, įdėdami į juos visą savo fantaziją ir išmonę. Pati linksmiausia dalis buvo robotų kova Marse. Robotų nugalėtojų buvo nedaug, bet visi septintokai jautėsi nugalėtojais, sukūrę ir išbandę savo pirmuosius robotus. Galbūt ne vienas iš šių mokinių ateityje taps robotų kūrėjais, inžinieriais, programuotojais. Nebuvo nė vieno iš šio gausaus mokinių būrio, kuriam nebūtų patikusios šios edukacinės veiklos.
…..Dėkojame Robotikos akademijos edukatoriams ir siūlome visoms klasėms, panaudojant Kultūros paso lėšas, dalyvauti panašaus pobūdžio renginiuose.
  
Klasių vadovės  Jolanta Jurkšaitienė, Rima Vaitonienė ir Regina Stankevičienė
Skip to content