…..Nuotolinis mokymas riboja mokinių ir mokytojų galimybes gyvai bendrauti ir bendradarbiauti. Tai neigiamai veikia mūsų emocijas. Pastebėjau, kad 5-6 klasių mokiniai yra labai kūrybingi, noriai kalba ir bendrauja ZOOM platformoje. Prieš savaitę penktokams pasiūliau dalyvauti gamtos pamokoje su savo augintiniais. Mokiniai pritarė idėjai ir ją išplėtojo. Šiandien jie prisijungė į nuotolinę pamoką drauge su savo globotiniais. Visiems buvo įdomu pristatyti savo ,,draugą“ ir susipažinti su klasės draugų ,,draugais“.
…..Nagrinėjome temą ,,Augalai – maitintojai“. Mokiniams buvo skirta užduotis – apibūdinti augintinį ir papasakoti, kuo jis minta, kaip elgiasi, kada miega, maitinasi. Penktokams šią užduotį puikiai pavyko atlikti. Šalia jų sėdėjo orūs šuniukai, purkštavo katinai, spardėsi triušiukai ir ramiai narveliuose tupėjo kanarėlės.
…..Labai šiltai ir dalykiškai augintinius apibūdino Sirvydas, Elinga, Mariušas, Artiomas, Lukas, Ieva, Airidas ir kiti mokiniai. Susipažinome su jaunų ir ,,pagyvenusių“ katinų elgsenos ypatumais. Skaičiavome kačių amžių pagal žmogaus metus (vieneri katės metai = aštuoniolika žmogaus metų). Apskaičiavome, kad Ievos katinėliui sukako 126 – eri metai (perskaičiavus į žmogaus metus).
…..Pamoka prabėgo nepastebimai. Išsiaiškinome, kad dauguma gamtos pamokoje pristatytų gyvūnų yra plėšrūnai. Sudarę augintinio mitybos grandines, supratome, kad augalai yra ne tik kanarėlių ir triušiukų, bet ir katinų bei šunų maistas. Nustebom pamatę, kaip moka spardytis Arinos triušiukas.
…..Mokiniams pamoka labai patiko. Žodžiai liejosi per kraštus. Pamokoje aktyviai dalyvavo ir patys tyliausi bei nedrąsiausi mokiniai.
…..