NE (DINGUSIO) VILNIAUS PAIEŠKOS

…..Balandžio 10 dieną 8 klasės mokiniai dalyvavo edukacinėse veiklose, kurių metu įgijo kritinio mąstymo, kultūrinio sąmoningumo, kūrybiškumo, pažinimo, komunikavimo, skaitmeninių kompetencijų. Pagrindinis šių veiklų tikslas – mokinių kultūrinis paveldosauginis ugdymas, pasitelkiant orientacinį žaidimą, kuriuo buvo siekiama skatinti juos aktyviau domėtis istoriniu – kultūriniu paveldu Vilniaus senamiestyje bei supažindinti su Vilniaus senamiesčio pastatų ir erdvių geneze.  Mokiniai daugiau sužinojo apie senojo Vilniaus neišlikusių, užkonservuotų arba atstatytų objektų istoriją, aplankė neišlikusių objektų vietas, ieškojo išlikusių objektų fragmentų, mokėsi būti pastabesni. Visi mokiniai buvo įsitraukę į gyvą miesto istorijos tyrinėjimą ir tarsi sugrįžo į skirtingus Vilniaus miesto gyvavimo laikotarpius: Viduramžius, Renesansą, carinės Rusijos ar sovietų valdomą Lietuvos sostinę. Orientacinio žaidimo metu mokiniai privalėjo surasti reikiamus objektus patys, pasitelkę mobilioje aplikacijoje nurodytus žemėlapius. Žaidimo metu mokiniai ieškojo seniausio Vilniuje įkurto Botanikos sodo, pasislėpusių Valdovų rūmų detalių, išlikusių ženklų ant Šv. Mikalojaus bažnyčios sienų ar gynybinės sienos likučių. Per 90 minučių teko aplankyti net 15 objektų, išdėstytų netoli vienas kito žiediniu principu, ir išsiaiškinti, kokias paslaptis mums gali atskleisti Vilniaus architektūros istorija bei kokios asmenybės prisidėjo prie miesto kūrimo.
…..Aštuntokai pagilino komandinio darbo įgūdžius, o, nuėję 5 km atstumą, visi jautėsi labai pavargę. Rami atokvėpio valandėlė jų laukė Multkino Lietuva UAB kino salėje. Mokiniai žiūrėjo kultinę komediją ,,Pietinia kronika“ apie XX amžiaus antrosios pusės jaunimo gyvenimą ir nuotykius. Grįždami į Paberžę, smagiai diskutavome apie gyvenimą ,,dabar“ ir ,,tada“.
 
Klasės vadovė  Regina Stankevičienė
Skip to content