…..Vasario 13 dieną gimnazijos IG klasės ir psichologijos būrelio mokiniai vyko į MO muziejų, kur dalyvavo edukacijoje „Kaip priklausyti grupei ir išlikti savimi?“ Edukacijos metu vaikai drauge su edukatore – psichologe bandė pažinti save iš psichologinės ir emocinės pusės. Jie bandė suvokti, kas aš esu šiame pasaulyje, kokios emocijos mane lydi, kaip aš gebu su jomis tvarkytis. Edukacijoje meno kūriniai tapo vaizdine priemone diskusijai. Sukurta meninė distancija buvo geras postūmis kalbėti ir tyrinėti ne visada paprastai ir lengvai reiškiamus dalykus, kurie gali turėti psichologinį krūvį.
…..Ši veikla mokinias leido geriau pažinti save: savo charakterį, vertybes, jausmus, be to, jie mokėsi reflektuoti savo būsenas, diskutuoti, dalintis nuomonėmis bei spręsti konfliktines situacijas, atsispirti impulsyviam elgesiui, suprasti savo elgesio pasekmes ir bendradarbiauti tarpusavyje. Taip pat buvo stiprinami socialiniai emociniai įgūdžiai, ugdoma tolerancija, mažinamas agresyvus elgesys.