PROJEKTAS „MOKSLEIVIŲ EMOCINIO RAŠTINGUMO GERINIMAS, PASITELKIANT MENO INTERVENCIJAS“

…..Spalio 11 d. gimnazijos 5-os klasės mokiniai prisijungė prie MO muziejaus ir Valstybinio visuomenės sveikatos stiprinimo fondo projekto „Moksleivių emocinio raštingumo gerinimas, pasitelkiant meno intervencijas“. Projekte dalyvauja 9 ugdymo įstaigos, o viena iš jų – mūsų gimnazija. Projekto tikslas – gerinti mokinių emocinį raštingumą, mažinti stresą bei ugdyti socialines –emocines kompetencijas per pažintį su menu. 
     Pirmojo susitikimo veiklas vedė lektorė Dalia Mečkauskaitė. Veiklos prasidėjo susipažinimo žaidimais,  vėliau mokiniai pildė apklausą, atliko kūrybines užduotis, kurių metu teko vaidinti ir patiems kurti įvairiausias istorijas. Viso susitikimo metu mokiniai stengėsi suprasti ir pajausti skirtingas emocijas. Apibendrindami veiklas,  mokiniai diskutavo, analizavo, kaip jiems sekėsi užsiėmimo metu, dalijosi, kaip jie jautėsi, pasibaigus pirmajam susitikimui. Baigiantis veiklai, mokiniai gavo užduotį: kiekvieną dieną dideliame kalendoriuje jie turės skirtingomis spalvomis pažymėti, kaip tą akimirką jaučiasi emociškai. Susidomėję, gerų emocijų nestokojantys mokiniai, nekantriai laukia jau kito susitikimo, kuris vyks MO muziejuje.
     Projektą organizuoja MO muziejus bendradarbiaujant su Valstybiniu visuomenės sveikatos stiprinimo fondu.
 
5 klasės vadovė, šokio mokytoja Violina Romeikaitė
Skip to content