…..Kovo 14 – 18 dienomis Vilniaus r. Paberžės „Verdenės“ gimnazijoje vyko Tiksliųjų ir gamtos mokslų savaitė, kurios renginių tikslas buvo ne vien skatinti mokinius domėtis šiais mokslais, bet ir stebėti mus supančią aplinką, mokytis taikyti įgytas žinias praktiškai, apdoroti stebėjimų ir tyrimų rezultatus bei juos pristatyti gimnazijos bendruomenei.
…..Pirmoji savaitės diena buvo skirta π (PI) skaičiui. Mokiniai susipažino su π (PI) reikšmės atsiradimo istorija ir jos skaičiavimo metodika. Vyresniųjų klasių mokiniai atliko mikrobiologinio užterštumo tyrimus.
…..Antrąją savaitės dieną aštuntokai susistemino duomenis ir juos pristatė gimnazijos bendruomenei. Labiausiai nešvarus objektas – tai mūsų pačių rankos, kurias reikia dažnai plauti su muilu ir dezinfekuoti. Ne ką mažiau užteršti mobiliųjų telefonų, pinigų paviršiai. Džiugu, kad pamokos gimnazijoje vyksta pakankamai švariose klasėse, nes gausesni mikrobiologinių kultūrų pasėliai buvo rasti tik pavienėse klasėse. 5-7 klasių mokiniai aiškinosi šiltnamio efekto, ozono sluoksnio plonėjimo, rūgščių lietų priežastis ir pasekmes žmonijai. Mokiniai gamtosaugines mintis ir jausmus perteikė piešiniuose, skirtuose pasaulinei Žemės dienai. 6-7 klasių mokiniai taip pat dalyvavo konkurse ,,Protas ir žinios nugalės“.
…..Trečiąją TGM savaitės dieną penktokai ir šeštokai sugužėjo į aktų salę, labai „karingai“ nusiteikę „Protų mūšiui“. Sumanumą ir kūrybingumą parodė ir komandos, ir jų kapitonai. Šią dieną taip pat vyko projektas „Ar pažįstame savo kūną?“ (panaudojant išmaniuosius STEAM marškinėlius). Pamoką ketvirtokams vedė IG klasės mokiniai. Pradinukams reikėjo atsisiųsti į išmaniuosius telefonus virtualią programėlę cusiscope.com/vt. Jiems buvo labai įdomu stebėti savo vidaus organus padedant išmaniesiems marškinėliams asmeninių telefonų ekranuose.
…..Ketvirtąją dieną vyko mokinių labai pamėgtas tarptautinis matematikos konkursas „KENGŪRA“. Šią dieną taip pat vyko filmo „Namai“ peržiūra ir aptarimas. Filmo peržiūroje dalyvavo I-IVG klasių mokiniai. Filmas sukėlė įvairių minčių vyresniųjų mokinių tarpe. Vieni suvokė, kiek daug gamtos išteklių reikia panaudoti, gaminant įvairias prekes, tarą, popierių, kiti susimąstė, iš kur Žemėje atsirado gyvybė.
…..Penktąją dieną gimnazijos stendai pasipuošė piešiniais Žemės dienai paminėti. Taip pat šią dieną savo išmintį rodė 8 kl. ir IG kl. mokiniai konkurse „Protas ir žinios nugalės“. IIG klasės mokiniai gilino žinias ir tobulino įgūdžius integruotoje pamokoje ,,Klasikinės biotechnologijos praktiškai“ . Pasiskirstę grupėmis, mokiniai aiškinosi, kas yra biotechnologijos, gamino klasikinius šių technologijų produktus: varškę, girą, jogurtą ir mielinę tešlą, ją kildino ir kepė bandeles.
…..Organizuodami Tiksliųjų ir gamtos mokslų savaitės renginius, mokytojai siekė sudominti mokinius šiais mokslais, plėsti, gilinti žinias, parodyti praktinę mokslų reikšmę. Tiksliųjų ir gamtos mokslų savaitė netruko prabėgti ir pabirti daugybe mažų kibirkštėlių į mokinių, dalyvavusių savaitės veiklose, širdis ir protus. Mokiniams vadovavo, visos savaitės veiklas planavo ir padėjo įgyvendinti Tiksliųjų ir gamtos mokslų mokytojų metodinė grupė: matematikos vyresnioji mokytoja Bronė Dalė Jokužienė, matematikos mokytoja metodininkė Stasė Korsakovienė, biologijos mokytoja metodininkė Regina Stankevičienė, fizikos ir IT vyresnysis mokytojas Viktoras Martyncevas.