…..Spalio 22 dieną 1 klasės mokiniai lankėsi LR Prezidentūroje įsikūrusiame Valstybės pažinimo centre, į kurį patekome tik pateikę asmens dokumentus ir praėję patikrą metalo detektoriumi. Mus pasitikusi gidė Lina papasakojo apie Lietuvos simbolius: vėliavą, herbą, himną. Vaikai sužinojo, ką reiškia šių simbolių spalvos ir vaizdai, kodėl valstybių vėliavoms ir herbams rodoma ypatinga pagarba..
…..Edukacinio užsiėmimo metu vaikai buvo suskirstyti į grupes. Kiekviena grupė gavo savotišką interaktyvų gidą – planšetinį kompiuterį. Nuėję į patalpą, kurios sienas puošė Lietuvos miestų ir miestelių herbai bei gavę lapus, turėjo nuspalvinti gauto herbo šabloną, parašyti miesto pavadinimą, kuriam priklauso herbas bei pasakyti herbo simbolių ir spalvų reikšmes. Mokiniai, naudodamiesi naujosiomis technologijomis, susidomėję ieškojo informacijos, susikaupę dirbo, atliko visas užduotis ir pristatė savo darbus.
…..Valstybės pažinimo centre praleidome dvi valandas. Tai buvo prasmingas mokymosi procesas kitoje aplinkoje, kuris skatino mąstyti, taikyti jau turimus gebėjimus ir įgūdžius bei padėjo įgyti naujų žinių.
…..Vėliau vykome į Žaislų muziejų, kuriame susipažinome su žaislų istorija, pamatėme ir galėjome ,,žaisti“ su įvairių istorinių laikotarpių žaislais. Mokiniams paliko įspūdį tai, kad žaislai buvo kuriami iš artimos žmonėms aplinkos objektų (kaulų, vilnos ir t.t.) ir kad jie visi atliko didaktinę funkciją. Apžiūrėję ekspoziciją ir išklausę įdomų gidės pasakojimą, vaikai žaidė stalo žaidimus, kuriuos žaisdavo jų seneliai. Džiaugsmui nebuvo ribų.
…..Išėję iš muziejaus, vaikščiojome Bernardinų sodo takeliais. Sustoję prie didžiojo Bernardinų sodo fontano, stebėjome, kaip fontanas ,,užmiega“ ir vėl ,,pabunda“, kaip saulės nutvieksta pakyla maža vaivorykštė ir sumirga vandens lašeliuose.
…..Laikas prabėgo nepastebimai. Gerai nusiteikę ir kupini įspūdžių grįžome į gimnaziją.
…..