Išmanusis Kempiniukas

…..Vaikai yra tarsi ,,kempinė“,  sugerianti viską  iš aplinkos, kurioje auga. Žaisdami, judėdami, tyrinėdami ir eksperimentuodami ikimokyklinukai tobulina mąstymo įgūdžius, mokosi spręsti problemas, pratinasi sukaupti ir išlaikyti dėmesį, lavina pagrindinius pojūčius (regėjimą, lytėjimą, klausą, uoslę), stiprina pasitikėjimo savimi jausmą.
…..Šių metų sausio 20 – birželio 20 dienomis Vilniaus r. Paberžės ,,Verdenės“ gimnazijos ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupių vaikai su savo mokytojomis dalyvavo  respublikiniame ikimokyklinių ugdymo įstaigų projekte ,,Išmanusis Kempiniukas“. Projekto tikslas – brandinti vaiką mokyklai, organizuojant patrauklų ugdymo procesą, panaudojant įvairias ugdymo formas, ieškant alternatyvių ugdymo būdų.
…..Konstravimo veiklos metu ,,Minkštosios pilys“  vaikai statė įvairius statinius, naudodami skirtingas kempinėlių rūšis. Mažieji džiaugėsi, kad ,,kaladėlės“ minkštos ir viena prie kitos  gerai prilimpa. Žaisdami vaikai džiaugsmingai tyrinėjo kempinėlių dydį, spalvas, formas, mokėsi apibūdinti jų savybes. Kūrybinės – žaidybinės veiklos ,,Stebuklingas kempinėlių pasaulis“ metu vaikai iš įvairių kempinėlių gamino žaisliukus, stengėsi sukurti savitus darbelius. Vaikai džiaugėsi, kad jų rankelėse kempinėlės  ,,atgyja“ ir tampa mielais žaisliukais. Pasigaminę žaisliukų, mažieji sėkmingai juos panaudojo žaisdami. O ,,Švaruoliukų“ veikla vaikams suteikė ypač daug teigiamų emocijų. Naudodami įvairias kempinėles, vandenį ir muilo putas, vaikai prausė, valė ir šluostė savo žaisliukus. Veiklos metu vaikai mielai tyrinėjo kempinėlių sugeriamąsias savybės, pratinosi jas išspausti, išgręžti, nusausinti  jomis daiktus.
…..Projekto metu vaikai, tyrinėdami, kūrybiškai veikdami ir žaisdami su kempinėmis, įgijo naujos patirties, patyrė atradimo džiaugsmą, mokėsi bendrauti ir kurti.
…..
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojos
Skip to content