Profesinio veiklinimo ir mokymo proceso integracija gimnazijoje

…..Vilniaus r. Paberžės ,,Verdenės gimnazijoje daug dėmesio skiriama mokinių profesiniam orientavimui ir veiklinimui.  Šių metų spalio – lapkričio mėnesiais buvo organizuotos netradicinės integruotos veiklos, kuriose dalyvavo 7, 8 ir IG klasių mokiniai.
…..Netradicinių renginių  tikslas – padėti mokiniams įgyti asmeninės karjeros valdymo kompetencijų, suteikti galimybę patraukliai ir motyvuotai gilinti dalykines žinias ir įgūdžius bei skatinti laikytis sveikos gyvensenos principų.
…..Renginių ciklo metu 45 gimnazijos mokiniai lankėsi VU geologijos muziejuje, Jungtinio gyvybės mokslų centro Zoologijos muziejuje, LDM Taikomosios dailės ir dizaino muziejaus meno dirbtuvėse, parodoje ,,Pokylio spindesys”, UNO parke,  Akropolio ledo čiuožykloje, Boulingo klube ir  Dažasvydžio centre.

…..Mokiniai buvo supažindinti su Vilniaus universitetu ir naujuoju Jungtiniu gyvybės mokslų centru. Jiems  išsamiai buvo pristatytos geologo, inžinieriaus – žemėtvarkininko , inžinieriaus – geodezininko, archeologo, meteorologo, biologo – zoologo, architekto ir dizainerio studijų programos.
…..Netradicinių renginių metu mokiniai ir  patys juose aktyviai dalyvavo. Geologijos muziejuje stebėjo įvairių Žemės uolienų kristalus pro mikroskopą, vertino meteoritus ir retuosius mineralus, apibūdino fosilijas. Zoologijos muziejuje domėjosi įvairiomis gyvūnų grupėmis, atliko  užduotis ir atsakinėjo į klausimus, kuriuos jiems parengė  muziejaus darbuotojai. Taikomosios dailės ir dizaino muziejaus meno dirbtuvėse  patys kūrė drabužių, avalynės ir papuošalų modelius.
…..Kadangi pastaruoju metu stebimas mokinių hiperaktyvumo padidėjimas bei nenoras užsiimti fizine veikla, todėl kiekvienos išvykos metu mokiniams buvo sudarytos galimybės dalyvauti fiziškai  aktyviose veiklose. Uno parke, Akropolio ledo čiuožykloje, Boulingo klube, Dažasvydžio centre gimnazistai tobulino koordinaciją, orientacinius gebėjimus, stiprino asmenines valios ugdymo savybes.
…..Renginių ciklo metu tobulinome socialines, etines, kūrybines, bendravimo, mokymosi ir profesinio veiklinimo kompetencijas. Mokinių pageidavimu, lankėmės greito maisto restorane ,,Hasburger“. Stebėjome, kaip dirba šios įstaigos darbuotojai ir vertinome  profesinės karjeros galimybes. Be to, mokiniai  turėjo įvertinti ir  šio restorano meniu kokybę.
…..Mokinių atsiliepimai apie organizuotas veiklas:
,,Fosilijos gali būti ir įdomios”;
,,Pirmą kartą pamačiau, kaip atrodo deimantas ir meteoritai”;
,, Nežinojau, kad pasaulyje yra tiek daug gyvūnų”;
,,Noriu visų suknelių, kurias mačiau parodoje ,,Pokylio spindesys”;
,,Didžiuojuosi savimi, įveikęs visus lygius UNO parke”;
,,Smagu buvo pačiai pabandyti sukurti modeliuką “;
,,Gal būsiu inžinierius – žemėtvarkininkas”;
,,Viskas labai patiko”.
…..
7  ir IG klasių vadovė Regina Stankevičienė ir
8 klasės vadovė Stasė Korsakovienė
Skip to content