Paberžės ,,Verdenės“ gimnazijos metodinė konferencija ,,Integralus mokomojo turinio pritaikymas (panaudojimas) ugdymo(si) procese“

…..Balandžio 22 dieną Paberžės ,,Verdenės“ gimnazijoje vyko kasmetinė metodinė konferencija, kurios metu mokytojai dalinosi savo gerąja patirtimi. Šių metų metodinės konferencijos tema – ,,Integralus mokomojo turinio pritaikymas (panaudojimas) ugdymo(si) procese“.
…..Pradėdama renginį, gimnazijos direktorė Violeta Dapkevičienė visus susirinkusiuosius pasveikino ir pasidžiaugė šia gražia tradicija – mokslo metų pabaigoje susirinkti ir  pasidalinti savo nuveiktais darbais.
Šiandien daug kalbama ir diskutuojama apie integruotą ugdymą, dėmesį sutelkiant į mokymo turinio integravimą. …..Integraciniai procesai sparčiai vyksta moksle, technologijose, ekonomikoje ir kitur. Be abejonės, jie atsispindi ir ugdymo procesuose. Mokslų integracija yra senas, tačiau dabartiname amžiuje naujai suvoktas ir naujai interpretuojamas dalykas. Ugdymo turinio integracija padeda sumažinti barjerus tarp mokykloje dėstomų dalykų ir suplanuoti mokymąsi taip, kad būtų pabrėžiami įvairias pažinimo sritis jungiantys elementai. Integracija mokinių mokymąsi ir gyvenimą mokykloje sujungia į darnią visumą. Tarpdalykinio ugdymo integracija siekiama mokinus išmokyti suprasti įvairių reiškinių ir problemų kilmę, jų aplinkybes, tarpusavio priklausomybę ir tąsą, pabrėžiant įvairių reiškinių tarpusavio ryšį. Dalykų ryšiai – tai mokymo turinio išplėtimas, o integravimas – sujungimas į visumą. Kitaip sakant, integravimas – tai kūrimas naujo, o dalykų ryšiai – kitoks aiškinimas to, kas jau žinoma. Vienu atveju išlieka buvę mokomojo dalyko pamatai, kitu – ieškoma naujos mokymo turinio jungties.
…..Patirtimi apie integralaus mokomojo turinio pritaikymą (panaudojimą) ugdymo(si) procese dalinosi metodinių grupių atstovai, jie kolegoms pristatė pranešimus apie savo vestas integruotas veiklas/projektus.
…..Džiugu, jog gimnazijos pedagogų bendruomenė tęsia gražias keitimosi gerąja darbo patirtimi tradicijas, mokytojai drąsiai dalinasi savo veiklų/projektų sėkmėmis. Pranešimuose išsakytos mintys ir idėjos visa tai tik patvirtina.
 
Gimnazijos Metodinės tarybos pirmininkė,
pradinių klasių vyresnioji mokytoja Jolanta Jurkšaitienė                                       
Skip to content