…..Kodėl socialiniuose tinkluose gerokai dažniau perskaitome vaizdu iliustruotas žinutes nei bevaizdes? Kiek kartų greičiau suvokiame vaizdą nei tekstą? Kodėl kai kuriuos logotipus įsimename lengviau nei kitus? Kodėl užsinorime to, ką pamatome reklamoje? Kaip sukurti vaizdą, kuris būtų informatyvus ir suvokiamas kitų? Į šiuos ir kitus klausimus ieškojome atsakymų gruodžio 5 d. dalyvaudami projekto ,,Kalbėk vaizdu“ kūrybinėse dirbtuvėse.
…..Veiklas IG ir IIG klasių mokiniams vedė Lietuvos dizaino asociacijos narė, profesionali dizainerė Saulė Igarytė. Nors jaunimas nuolat bendrauja vaizdais ir juos vartoja, jam trūksta gebėjimų į vaizdinę komunikaciją pažvelgti kritiškai ir strategiškai, tad kūrybinių dirbtuvių metu mokiniai buvo susipažindinti su esminiais komunikavimo vaizdu principais, kuriuos naudoja profesionalai, norėdami mus įtikinti ką nors nusipirkti, kuo nors patikėti, ką nors suprasti. Po teorinės dalies dirbtuvių dalyviai buvo pakviesti įgytas žinias pritaikyti praktikoje. Dirbdami grupėse, mokiniai diskutavo, tarėsi, kūrė gimnazijos logotipus, o atlikę praktines užduotis, pristatė darbus vieni kitiems.