Mokytojų metodinė konferencija ,,Įtraukusis ugdymas – mokykla kiekvienam“

…..Balandžio 12 dieną Paberžės ,,Verdenės“ gimnazijoje vyko kasmetinė metodinė konferencija, kurios metu mokytojai dalinosi savo gerąja patirtimi. Šių metų metodinės konferencijos tema – ,,Įtraukusis ugdymas – mokykla kiekvienam“.         
…..Pradėdama renginį, gimnazijos direktorė Violeta Dapkevičienė visus susirinkusiuosius pasveikino ir pasidžiaugė šia gražia tradicija – mokslo metų pabaigoje susirinkti ir  pasidalinti savo nuveiktais darbais.
…..Šiuolaikiniai vaikai neįsivaizduoja gyvenimo be technologijų, todėl juos sudominti darosi vis sudėtingiau. Jau seniai aišku, kad tradicinė pamoka, kurioje vyrauja tik teorinė medžiaga, yra neefektyvi. Vienas iš geros mokyklos bruožų yra įdomios ir šiuolaikiškos pamokos. Išradingas technologijų naudojimas jose – puikus būdas išplėsti vaikų galimybes mokantis, kuriant, tyrinėjant, bendraujant ir bendradarbiaujant.
…..Įtraukųjį ugdymą tikslinga sieti su personalizuotu kiekvieno ugdytinio ugdymu, atitinkančiu  kiekvieno vaiko ugdymosi galias ir poreikius. Patirtimi apie įtraukųjį ugdymą kaip kokybišką ugdymą kiekvienam mokiniui dalinosi metodinių grupių atstovai, jie kolegoms pristatė pranešimus: ,,STEAM ir fenomenais grįstas ugdymas“ (biologijos mokytoja metodininkė Regina Stankevičienė ir informatikos ir fizikos vyresnysis mokytojas Viktoras Martyncevas), ,,Įtraukių ugdymo veiklų taikymas – galimybė kiekvienam mokiniui“ (padinio ugdymo mokytoja metodininkė Rasa Jarumbauskienė ir pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja Rima Vaitonienė), ,,Įtraukios kultūros stiprinimas per mokinių emocinį raštingumą ir socialines – emocines kompetencijas“ (5 klasės vadovė, šokio mokytoja Violina Romeikaitė), ,,Tyrinėdamas pasaulį atrandu save. STEAM veiklos ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupėse“ (ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Birutė Baušienė, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo vyresnioji mokytoja Stasė Cijunaitienė ir priešmokyklinio ugdymo mokytoja Renata Boguslavska), ,,Kai kurie filosofiniai Negalios aspektai įtraukiojo ugdymo kontekste“ (etikos mokytojas Deividas Podleckis), ,,Autizmo spektro sutrikimą turinčių vaikų įtraukimo į bendrą ugdymo procesą ypatumai“ (psichologijos mokytoja, psichologo asistentė Aušra Šidlauskienė), ,,Įtrauki kultūra, mokant kalbų“ (anglų kalbos mokytoja Sandra Kocienė ir rusų kalbos vyresnioji mokytoja Asta Martyncevienė), ,,Mokytojo darbo ypatumai, dirbant su įvairiapusės raidos sutrikimų turinčiais mokiniais“ (socialinė pedagogė metodininkė, vyresnioji logopedė Rima Rybakova ir pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja Jolanta Jurkšaitienė).
…..Džiugu, jog gimnazijos pedagogų bendruomenė tęsia gražias keitimosi gerąja darbo patirtimi tradicijas, mokytojai drąsiai dalinasi savo veiklų sėkmėmis. Pranešimuose išsakytos mintys ir idėjos visa tai tik patvirtina.
 
Gimnazijos metodinės tarybos pirmininkė, pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja Jolanta Jurkšaitienė
Skip to content