VILNIAUS R. MAIŠIAGALOS KRAŠTO IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ, TĖVŲ (GLOBĖJŲ), MOKYTOJŲ KŪRYBINIŲ – EKOLOGINIŲ DARBŲ PROJEKTAS ,,PUOŠIU SAVE – SAUGAU ŽEMĘ‘‘

Dėkojame visiems už dalyvavimą projekte. Kviečiame pasigrožėti projekto dalyvių kūrybinių darbelių nuotraukomis. 

…..Vilniaus r. Paberžės ,,Verdenės“ gimnazijos ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojos drauge su savo ugdytiniais ir jų tėveliais inicijavo ir vykdė kūrybinių – ekologinių darbų projektą ,,Puošiu save – saugau žemę“. Projekto tikslas – aplinkosauginių idėjų plėtojimas, žinių apie ekologiją gilinimas per kūrybinę veiklą su antrinėmis žaliavomis. Gimnazijoje ir kitose Vilniaus r. Maišiagalos krašto ikimokyklinio ugdymo įstaigose projekto veikos buvo vykdomos nuo vasario 21 dienos iki kovo 21 dienos, o visų darbų nuotraukos gimnazijos svetainėje bus publikuojamos iki balandžio 11 dienos.
…..Projektas gimnazijoje vyko  dviem etapais.  Pirmojo etapo metu mokytojos drauge su ugdytiniais aiškinosi, kas yra aplinkosauga, susipažino su atliekų rūšiavimu, žiūrėjo tematinę vaizdo medžiagą (mokomuosius filmukus), vartė, skaitė ir aptarė knygutes, apžiūrinėjo plakatus, žaidė tvarkos žaidimus, dainavo daineles. Vaikai namuose, padedant tėveliams, ir grupėse, padedant mokytojoms, rinko ir rūšiavo antrines medžiagas. Daugiausia buvo surinkta plastiko ir popieriaus atliekų.
…..Antrojo etapo metu mažieji ekologai – kūrėjai drauge su mokytojomis domėjosi papuošalų gamyba: vartė albumus, žiūrėjo filmukus, tyrinėjo tikrus papuošalus, svarstė, kaip ir iš ko jie padaryti.  Projekto pabaigoje vaikai dalyvavo ekologinėse – kūrybinėse dirbtuvėlėse ,,Puošiu save – saugau žemę“, kurių metu, naudodami sukauptas antrines medžiagas, gamino įvairiausius papuošalus bei aksesuarus. Vaikai džiaugėsi savo ir draugų kūryba bei išradingumu.
…..Džiugu, kad projektas sėkmingai vyko ir kitose Vilniaus r. Maišiagalos krašto ikimokyklinio ugdymo įstaigose. Projekte dalyvavo 6  įstaigos. Visų projekte dalyvavusių įstaigų pedagogai noriai dalijosi gerąja darbo patirtimi. Džiaugiamės kolegų kūrybiniais – ekologiniais atradimais ir su ugdytiniais atliktais darbais, įdomiomis veiklų idėjomis, kruopščiai ir išsamiai užpildytomis projekto refleksijos anketomis.
…..Dalyvaudami projekte, visų įstaigų vaikai pagilino ekologines žinias, susipažino ir praktiškai išbandė, kaip yra rūšiuojamos atliekos, sužinojo, kad jas galima kūrybingai panaudoti antrą kartą. Tikimės, kad užaugę mažieji  tikrai saugos Žemę, mūsų  žaliąją planetą, ir mokės kūrybingai puoštis.
….. 
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojos
……

 

…..
 
 
Skip to content